Livet med Autism, Asperges & ADHD

Som mamma och fru till tre unika individer, är livet aldrig tråkigt. Varje dag är en ny utmaning.

Möten, födelsidag, taxi strul...... Vi får inte glömma feber!!!

Publicerad 2014-09-03 13:43:00 i Vardagen,

 
 
Idag är ingen vanlig dag, för det är våran prinsessas födelsidag HURA HURA HURA!!!
Idag fyller min prinsessa 8 år. Hon är på kortids, vilket känns jobbigt i mamma hjärtat. Men hon kommer hem nu på eftermidagen. Vi hade även köpt en liten present som vi lämnat på kortids och så ringde vi och gratta. 
Så nu ligger jag här nerbäddad (har haft feber sen i måndags kväll) och väntar på att min prinsessa ska komma hem. 
 
Idag fick jag också boka om mötet på LSS, det blev ett telefon möte på 1 timme. Igår fick min man åka själv till BUP med sonen, jag fick skriva på en lapp så att han inte skulle glömma det som vi pratat om. 
Sen har både jag och min man försökt nå ansvarig i skolan om taxi resor för sonen till och från kortids. Det har åter igen blivit strul med det. Blir inte äns förvånad längre, utan bara väldigt arg!
Sen har jag även mailat sonens lärare angående medicin förändringar, som kan påverka honom den kommande vecka. 
 
Sen så ska det förberedas inför prinsessans kalas Med släkten på lördag. 
Så nu bestämmer jag att denna förbannade feber får släppa, jag har inte lust eller tid att vara sjuk. 
 
 
 
Hoppas ni har en lugnare och mindre stressfull vecka/ Ana
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-03 17:25:18

Respire profundo.ytire pa riba que maniana es otro dia.y seguro sera mejor.la amo mi ninia.

Postat av: Eva

Publicerad 2014-09-03 19:54:44

Grattis på födelsedagen till söta prinsessan!

Svar: Tack
Ana

Postat av: Kim M Kimselius

Publicerad 2014-09-11 09:13:13

Hoppas att det blev en fin födelsedag och att din förkylning/feber snart släpper.
Kram Kim :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ana

Jag är en stolt mamma till två helt fantastiska barn och fru till en enastående man. Min son V är har diagnoserna Autistisk syndrom, ADHD, sömnstörning, självskadebeteende och GDA (generell ångestsyndrom). Min dotter J har diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Och min underbara man T som i vuxen ålder fått diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Livet med dom är ett äventyr på gott och ont, den ena dagen är aldrig den andra lik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela