Livet med Autism, Asperges & ADHD

Som mamma och fru till tre unika individer, är livet aldrig tråkigt. Varje dag är en ny utmaning.

Måndag...

Publicerad 2014-09-15 18:25:00 i Vardagen,

idag är det måndag och kortids vecka här hemma.
 
Det betyder att jag idag enbart har sonens hemma då dottern är på kortids till på onsdag morgon. På onsdag eftermiddag åker sonen och kommer hem på fredag efter skolan.
 
Under dessa veckor passar vi på att ägna lite extra tid åt barne, det är betydligt enklare att när det bara är en hemma. Sen får de en liten paus från varandra, vilket de kan behöva då de är ständiga konflikter dem emellan.
 
Sen är detta en bra dag då jag äntligen fått min dator att fungera. Det enklare att skriva på datorn än det är att skriva på mobilen och iPaden. 

Jag hoppas att denna vecka är betydligt lugnare än förra/ Ana

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-09-15 20:28:09

Kram fina Ana och hoppas ni får en bra vecka!Grymt bra blogg och vilken inspiration du är!Supermamma och superkvinna!!Ta hand om dig och din fina familj
/Kathy

Svar: Tack fina du 💕
Ana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ana

Jag är en stolt mamma till två helt fantastiska barn och fru till en enastående man. Min son V är har diagnoserna Autistisk syndrom, ADHD, sömnstörning, självskadebeteende och GDA (generell ångestsyndrom). Min dotter J har diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Och min underbara man T som i vuxen ålder fått diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Livet med dom är ett äventyr på gott och ont, den ena dagen är aldrig den andra lik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela