Livet med Autism, Asperges & ADHD

Som mamma och fru till tre unika individer, är livet aldrig tråkigt. Varje dag är en ny utmaning.

Kraft påfyllning!

Publicerad 2014-08-23 14:05:37 i Vardagen,

Alla dagens planer har ställts in....

Efter en tuff första vecka i skolan för barnen. Så behöver vi alla en vilodag. 

Sonen har haft raseriutbrott flera gånger per dag hela veckan, dottern har även hon haft sina utbrott i stort sätt hela veckan. 
Detta är deras sätt att visa att de inte mår bra. Sömnen har varit i stort sätt obefintlig denna vecka, vilket gör allt mycket svårare. 

Så idag har vi bestämt att ha en mys dag hemma. Bara vila och ta det lungt och samla krafter inför kommande vecka. 

Barnen har för ovanlighetens skull lekt lungt och fint. I valiga fall brukar de börja bråka så fort de slår upp öggonen. 

Hoppas ni alla får en lugn och härlig helg kram Ana

Jag bjuder på en bild på mina barn och deras fina kreation 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-24 10:48:07

los amo con todito mi corazon,que rico que pudieron jugar sin pelearse,espero tengan un findesemana tranquilo,les quiero a los cuatro.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ana

Jag är en stolt mamma till två helt fantastiska barn och fru till en enastående man. Min son V är har diagnoserna Autistisk syndrom, ADHD, sömnstörning, självskadebeteende och GDA (generell ångestsyndrom). Min dotter J har diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Och min underbara man T som i vuxen ålder fått diagnoserna Aspergers syndrom samt ADHD. Livet med dom är ett äventyr på gott och ont, den ena dagen är aldrig den andra lik.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela